Coronacrisis: we staan aan je zijde! Lees meer.

Qui-Vive verzekeringen

Een verzekeringskantoor met focus op bedrijven

Er werd gefilterd op "reisbijstand" Wis filter

(Reis)Bijstand: World Royal Protection met annulering

(Reis)Bijstand: World Royal Protection met annulering

Op 1 mei lanceerde Allianz Global Assistance zijn gloednieuwe reis-en bijstandsverzekering: World Royal Protection & Annulering.

Met deze nieuwe jaarpolis hoeft u zich echt helemaal geen zorgen meer te maken, nog meer reisgemak verzekerd.

De World Royal Protection met annuleringsverzekering op jaarbasis heeft royale troeven en biedt u tal van bijkomende voordelen. Oordeel zelf maar!

Zonder stress op vakantie en door het leven!

Zonder stress op vakantie en door het leven!

Vertrekt u binnenkort op vakantie? Gaat u meermaals per jaar met vakantie? Of reist u vaak voor het werk? Of verkiest u om simpelweg stressloos door het leven te gaan?

Wij hebben voor u alle mogelijke oplossingen in petto, gaande van een aanvulling op de autopolis tot tijdelijke of jaarlijkse uitgebreide reisbijstandsformules met o.a. waarborgen voor bijstand aan personen, bijstand aan voertuigen, bijstand aan uw woning, annulering, bagage, compensatiereizen, ongevallen, natuurrampen,...

Wacht niet tot het te laat is! Contacteer ons voor meer info.

Schadegeval?

Bij een schadegeval is het in de eerste plaats heel belangrijk altijd rustig te blijven, zeker als er andere partijen bij betrokken zijn. Zich opwinden heeft geen zin, de schade zal er niet door verdwijnen. Bovendien kan een schadegeval iedereen overkomen. Wie er zich van bewust is dat een schaderegeling deze drie belangrijke stappen telt, heeft alvast een duidelijker zicht op de afhandeling.

1

Maak werk van een duidelijke en volledige schadeaangifte: vul het Europees Aanrijdingsformulier (EA) in als het om autoschade gaat, of geef een volledige omschrijving van de omstandigheden bij andere schades. Vermeld de identiteit van alle betrokken partijen en hun contactgegevens.

2

De geleden schade moet geraamd worden. U als schadelijder zal hiervoor bestekken of offertes moeten opvragen. In veel gevallen zal ook een expertise plaatsvinden. Deze procedure kan enige tijd in beslag nemen.

3

Hierop volgt de uiteindelijke schaderegeling, in concreto de herstelling van de geleden schade en/of de uitbetaling van een schadevergoeding. 

Contacteer ons!

Qui-Vive verzekeringen
Brugse Steenweg 7 bus 53
B-9940 Evergem

T. +32 (0)9 216 20 80
F. +32 (0)9 355 59 05
E. info@quivive.be