Coronacrisis: we staan aan je zijde! Lees meer.

Qui-Vive verzekeringen

Een verzekeringskantoor met focus op bedrijven

Coronacrisis: we staan aan je zijde!

Coronacrisis: we staan aan je zijde!

Ook in deze gezondheidscrisis staan we aan je zijde om je vragen te beantwoorden en je te helpen. Blijf thuis en aarzel niet om ons te contacteren via telefoon of e-mail.

Net als de rest van het land leven wij de richtlijnen van de overheid na. Veel sectoren zijn op een of andere manier getroffen. In overleg met de autoriteiten (FSMA) en de verzekeringsmaatschappijen (Assuralia), staan wij ten dienste van ondernemingen en gezinnen in moeilijkheden om oplossingen te vinden op maat van ieders behoefte en in functie van de bijzonderheden en problemen.

Contacteer ons onmiddellijk als je vragen hebt over je verzekeringen of eventuele schadegevallen. Ook in deze gezondheidscrisis blijven we aan je zijde staan. We werken achter gesloten deuren, maar zijn bereikbaar via telefoon of via e-mail.

Raadpleeg de site van de overheid als je vragen hebt over deze crisis, over de maatregelen van de overheid of als je de aanbevelingen wilt lezen voor scholen, bedrijven en evenementen.

Zorg goed voor jezelf en je geliefden en blijf thuis. Je redt er levens mee!

Reageer op dit bericht

Reacties worden via email verzonden naar de schrijver van dit artikel.

Schadegeval?

Bij een schadegeval is het in de eerste plaats heel belangrijk altijd rustig te blijven, zeker als er andere partijen bij betrokken zijn. Zich opwinden heeft geen zin, de schade zal er niet door verdwijnen. Bovendien kan een schadegeval iedereen overkomen. Wie er zich van bewust is dat een schaderegeling deze drie belangrijke stappen telt, heeft alvast een duidelijker zicht op de afhandeling.

1

Maak werk van een duidelijke en volledige schadeaangifte: vul het Europees Aanrijdingsformulier (EA) in als het om autoschade gaat, of geef een volledige omschrijving van de omstandigheden bij andere schades. Vermeld de identiteit van alle betrokken partijen en hun contactgegevens.

2

De geleden schade moet geraamd worden. U als schadelijder zal hiervoor bestekken of offertes moeten opvragen. In veel gevallen zal ook een expertise plaatsvinden. Deze procedure kan enige tijd in beslag nemen.

3

Hierop volgt de uiteindelijke schaderegeling, in concreto de herstelling van de geleden schade en/of de uitbetaling van een schadevergoeding. 

Contacteer ons!

Qui-Vive verzekeringen
Brugse Steenweg 7 bus 53
B-9940 Evergem

T. +32 (0)9 216 20 80
F. +32 (0)9 355 59 05
E. info@quivive.be