Qui-Vive verzekeringen

Een verzekeringskantoor met focus op bedrijven

Onze aanpak

Als klant bent u voor ons nooit gewoon een dossiernummer, wél iemand met heel specifieke behoeftes en risico’s. Uw verzekeringspakket moet die perfect weerspiegelen en opvangen. Daarom denken wij met u mee, analyseren we uw risico’s en omgeving zo grondig mogelijk – lees: altijd ter plaatse – en bieden we u pas daarna een verzekeringsoplossing.

Daarin onderscheidt Qui-Vive zich binnen de verzekeringsmarkt, door niet enkel een scherpe offerte aan te bieden, maar tevens tijd te investeren in het uitwerken van een gericht en zo persoonlijk mogelijk polispakket.

Uw probleem = ons probleem

Ons klantenengagement toont zich ook in onze bereikbaarheid: bij Qui-Vive hebt u één contactpersoon, die uw dossier van a tot z beheert en dus door en door kent. Bovendien krijgt u hier altijd iemand aan de lijn – ook ’s avonds of tijdens het weekend. Omdat we goed genoeg weten dat, wanneer iemand zijn verzekering aanspreekt, hij snel geholpen wil worden, of vlug een werkbaar antwoord wil op zijn dringende vraag. Anders gezegd: het probleem van de klant is het probleem van Qui-Vive.

Maar uiteraard wachten wij liever niet tot u met uw vragen komt: frequent en proactief klantencontact is voor Qui-Vive van het allergrootste belang. Dat merkt u al in onze naam, die verraadt dat wij constant op onze ‘qui-vive’ zijn. Onderzoeken wat er in de markt en onder de klanten leeft, nadenken over hoe we onze klanten nog beter kunnen helpen, uitbreidingen uitdenken waardoor uw polis breder en beter dekt – het zijn de ankerpunten in onze dienstverlening. We nemen u graag mee in dit proces, door u regelmatig op de hoogte te houden van mogelijke nieuwe clausules, of u contractverbeteringen dan wel premieaanpassingen voor te stellen.

Iedereen belangrijk

Qui-Vive maakt bij dit alles geen onderscheid tussen ‘kleine’ of ‘grote’ klanten: voor ons is iedere verzekeringsnemer even belangrijk. Daarom streven wij ook naar een gezonde mix van go, kmo, kkmo, zelfstandigen en particulieren, en zetten wij ons voor elk dossier 100 procent in – of u nu een eenmanszaak hebt of een bedrijf met 500 werknemers runt, bij ons krijgt u hoe dan ook de béste oplossing.

Op 1 januari 2014 werd Qui-Vive erkend als Meetjeslandse Onderneming.
Ontdek wat dit inhoudt

Schadegeval?

Bij een schadegeval is het in de eerste plaats heel belangrijk altijd rustig te blijven, zeker als er andere partijen bij betrokken zijn. Zich opwinden heeft geen zin, de schade zal er niet door verdwijnen. Bovendien kan een schadegeval iedereen overkomen. Wie er zich van bewust is dat een schaderegeling deze drie belangrijke stappen telt, heeft alvast een duidelijker zicht op de afhandeling.

1

Maak werk van een duidelijke en volledige schadeaangifte: vul het Europees Aanrijdingsformulier (EA) in als het om autoschade gaat, of geef een volledige omschrijving van de omstandigheden bij andere schades. Vermeld de identiteit van alle betrokken partijen en hun contactgegevens.

2

De geleden schade moet geraamd worden. U als schadelijder zal hiervoor bestekken of offertes moeten opvragen. In veel gevallen zal ook een expertise plaatsvinden. Deze procedure kan enige tijd in beslag nemen.

3

Hierop volgt de uiteindelijke schaderegeling, in concreto de herstelling van de geleden schade en/of de uitbetaling van een schadevergoeding. 

Contacteer ons!

Qui-Vive verzekeringen
Brugse Steenweg 14
B-9940 Evergem

T. +32 (0)9 216 20 80
F. +32 (0)9 355 59 05
E. info@quivive.be